C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 16 oktober 2012

{ Nykomlingarna }















































Hittade bilder på nätet hur mina nykomlingar i rabatten kommer se ut. Kungsängsliljorna kommer alla bo under ett av mina stora äppelträd, där de trivs bäst i gräset...
Överst Tulipa 'Sweet Love' ljuvliga... Sedan Muscari 'Pink Sunrise' (pärlhyacint i rosa), Tulipa La Belle Epoque (brunaprikos med rosa nyanser) och så sist Snakes Head på engelska :) Fritillaria Meleagris, Kungsängslilja.

Vi får se i april/maj hur det blev! Har gjort som Tareq och John i Trädgårdsonsdag ... kastat ut dem lite hejvilt i rabatten och grävt ner dem där de hamnat... hahaha.


Inga kommentarer: