C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 16 oktober 2012

{ Höstplanterat }




 








































Fotat med iphone
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag äntligen planterat de härliga tulpanlökarna jag köpt på nätet. Jag hoppas de ska få vara ifred för rådjuren i vår. Fantastiska Sweet Love och La Belle Epoque.
Båda i varsin härlig rosa nyans.
Hittade ner i rabatten gjorde även ljusrosa (!) små pärlhyacinter, Pink Sunrise. Har aldrig sett pastelliga rosa förr, de måste ju bli underbara!
Och under äppelträdet i gräset kommer det spira av Fritillaria, en äkta mormorsblomma :)
Var jag köpt dem ser ni på bilderna...

Inga kommentarer: