C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 21 februari 2012

{ Torrette di Fano - una storia d'amore }



Non ci siamo ancora detti niente...
 Lina, oggi c'è il sole in Italia...
Hittade ett gammalt vykort med en vy över badorten där jag älskade att vara med min familj på sommaren (typ sent 80-tal).
Långa varma dagar på stranden och långa kvällar på Gelaterian med italienska nyfunna vänner.
Måste leta efter mina fotoalbum från den tiden.
I dagarna mötte jag en gammal vän för första gången på säkert 27 år som sa de vackra orden. Italienska är vackrare än musik!
 









1 kommentar:

Sahra sa...

Som balsam i öronen. Älskar italienska. Älskar Italien.