C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 18 februari 2012

{ Paris }




























(Fotografi: Källa okänd)

Jag studerar just nu fotografi och hittade denna bild bland mina samlingar över Paris. Härligt ljus!
 (Om du vet vems bilden är, alt. var bilden är ifrån så hör gärna av dig.)

Dagens inlägg i min andra blogg, Martin Botvidssons nya video
lina form


3 kommentarer:

Espresso sa...

Woderful Paris!
Great colors.

Randi sa...

Jag håller med dig...bilden är verkligen stämningsfull och vacker med de "magra" färgtonerna.

Jes/Vita villa vila sa...

Underbar bild Lina!

Stor kram & lyckönskningar med kursen - du kommer gilla den massor!

Kraaaaam Jes ♥