C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 19 januari 2012

{ Shoppat från Vintage by Fé }



































































Spontanshopping häromdagen. Snabb leverans och jag känner mig jättefin med leggings och svarta kängor till.
Kika in rean hos Vintage by Fé!
Underbara Dolly dress/tunika och Polly tunika i grått.























(Foto Vintage by Fé)

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Snyggt!!!

Åh vad jag längtar att jag kan börja shoppa lite igen efter alla gravidbyxor och amningstopar :) - det i all ära men det är fint att "få tillbaka" det gamla också... äsch ja du fattar va? ;)

Önskar dig en fin vecka!!

Kram!

Kram Jes ♥