C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 21 december 2011

{ Snygga kakor }


(Bilder hittade via Proforma)

Så himla fina dekorerade pepparkakor!
Nu är det snart jul. Hoppas ni hinner med att baka och pyssla. Här är granen är klädd i rosa kulor och vita änglar och annat smått.Och hjärtaljusstakarna lyser så fint här. Så mycket mera pynt blir det inte här hemma.
Vi bara väntar på tomten nu.

Kram / Lina

1 kommentar:

Helena- Mormorsglamour sa...

Åh! så snygga, tänk om man hade tid med att hinna göra allt man vill och kraft...
Men vilken tur att jag har hela livet på mig .
Du, vad kul med gårdsbutiken, är den öppen i mellandagarna?
Sköt om dig nu och ha en riktigt bra julhelg!
Kram
Helena