C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 1 december 2011

{ Julinspiration och D.I.Y foto-julkrans}



Bild och idé från Country Living

Inspiration i lantlig stil. Så himla vackert mörkt skåp med krans och såna där vackra renar vill jag ha på min kakelugn...

Gör en egen krans av foton.
Blanda en mix av fina kort du tagit i både svartvittt och färg. Fäst dem på en ståltråd du böjt till en ring. Voilà - en julkrans!
Funkar finemang med vackra vykort också!

Ha en fin dag!

Kram / Lina


3 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Fint. Jag ska faktiskt försöka knåpa ihop några kransar att hänga på mitt vitrinskåp. Hoppas det blir bra.
Ha en underbar dag

Jes/Vita villa vila sa...

Briljant idé! Tackar för tips!

Hoppas du mår fint fina Lina!

Kram Jes

Home No.1 sa...

Hej önskar dig en fin andra advent!
Kram Annica.