C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 7 december 2011

{ Gårdsbutiken öppen idag }


Så stängde jag butiken för idag. Tack alla mammalediga som kikar förbi! Ni har så gulliga bebisar :)
Nu rear vi ut julens betong, kika in på nätet!
Åh så synd inte morgonens snö låg kvar.
Men det var mysigt ändå idag. Inte lika mysigt som när min kusin var här och sålde nygräddade kakor och vi bjöd på glögg, men nästan :)

Nästa gång öppnar jag på måndag kl 11-12 för dig som har vägarna förbi kring lunch. Nu sak jag på pysselkväll i lilla söta A's klass.

Ha en fin kväll!

Kram / Lina


1 kommentar:

Bromans Bravader sa...

Tack själv! Det var kul att komma förbi och kika hur du har det. Och några bra klipp blev det ju också minsann. Nu ska jag bara se vart jag ska ha dem. Kanske lägger upp något på bloggen framöver =)

Ha en härlig fortsatt dag
Jannike