C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 24 november 2011

{ U T L O T T N I N G butik C'est la vie }



Stilsäkra tax-paret Barbro (som inte finns i vårt lager normalt) och Ove lottas ut!

Våra jättepopulära affischer med taxar från Lisa Bengtsson är fantastiska tycker vi.
Vi lottar ut, i samarbete med Lisa, två affischer.
Två lyckliga vinnare har alltså chansen att vinna ett eget ex.

Gå bara in på Facebook
och Gilla oss, samt dela med dina vänner och skriv vad du gillar med dessa taxar, så deltar du. Vinnaren dras den 2 december!
Och såklart finns fler snygga modeller här att beställa i min butik!

Lycka till!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Har gillat och delat.
Hjärtat skrev.
Hoppas.....
God Jul
Marlene Granlund

Jes/Vita villa vila sa...

Klart jag gillar på fejan. Och klart jag gillar taxar. Dom är ju korta precis som jag ;). Lisas taxar är dessutom såå coola & jag tror att Owe eller Barbro längtar efter att få bo hos mig :). Håller mina tummar nu!!!

KRAM till dig fina Lina!
Jes ♥