C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 21 november 2011

{ Taxen Ove i Emmas underbara blogg }


Emma som skriver i sin härliga blogg Att vara någons fru har länge varit min absoluta favoritblogg. Läser den varje dag, ibland på tåget, ibland innan jag släcker lampan. Har du inte upptäckt hennes fantastiska ord och vackra foton så rusa in!

Att hon upptäckt min butik gör mig såklart extra jätteglad en gråmulen dimmig novemberdag.
I min butik älskar vi Lisa Bengtssons serie Tillsammans.
Här är snygga tavlan Ove från Lisa Bengtsson inramad hemma hos Emma och hela inlägget "Att ha blivit med Ove" ser du här...

Tack söta Emma för att du gillar Ove :)

Ha en fin dag alla!

Kram / Lina

PS Fler Ove affischer kommer i dagarna och även påfyllning av de övriga taxarna i serien Tillsammans

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Åh. Ove är verkligen fin. Och Lina med. Och Emma med. :)

Kram!

Jes ♥