C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 18 november 2011

{ Happy Friday! }


(Klicka på bilden för att se videon på youtube, bild lånad från nätet)
länk: http://www.youtube.com/watch?v=6oKUTOLSeMM&feature=youtu.be

Härliga minnen! Underbar låt. Precis sådär kär är jag i min man :)

Idag har vi riktigt kallt och isigt! Hur är det hos er?
Trädgården är underbar en dag som denna.
Igår var jag på middag med mina kusiner bland annat, och det var SÅ mysigt och gott.
Tack söta moster och kusin S!

Nu planerar vi att öppna gårdsbutiken nåndag - då får ni komma o shoppa allihop :)
Och dricka glögg!

Ha en skön fredag!

Kram / Lina



Inga kommentarer: