C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 6 oktober 2011

{ Tokyo Transport - hett tips! }



(Fotat av Lina)


Foto ovan lånat från butiken

Alltså! Alla som hittar till Tokyo Transport i Visby, Norra Kyrkogatan 3 E (galleri, butik och showroom) måste ju falla pladask!? Det gör iallfall jag. Trots jag endast besökt Tokyo Transport på nätet :o)
Här är min nyköpta textiltejp! Kom i sprudlande fart i en liten söt prasslig påse med en personlig hälsning från Ebba. Mina tejpval föll på en underbar rosa färg och en lila med prickar. Perfekt för det jag ska göra hoppas jag ;o)

Ser fram emot att snart shoppa lite papperstejp också!

Tack Ebba på Tokyo Transport!

Kram / Lina

Inga kommentarer: