C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 16 september 2011

{ Mina absoluta favoriter - muggen Spets }


Jag älskar mina muggar från Mia Blanche.
Dessa finns inte i produktion utan jag hade turen att få köpa dem av henne i hennes verkstad för flera år sedan. Min väninna köpte ett par hon med och vi önskar båda (eller hur Matina?) att Mia ville sätta fart o tillverka massor av dessa. Vi älskar dem med sin vackra spetskant! Perfekt storlek och med helt underbart mönster.
Gillar du med Mia Blanche så hittar du andra keramikkoppar mm här hos mig!


Mycket är slut i lager men vi tar gärna hem åt dig.

I bakgrunden skymtar nyinkommet från Nyblom & Kollén. Grytlappar, grillvantar, kökshanddukar och strykbrädsöverdrag hittar du här! :)

Önskar er alla en skön helg!

Kram / Lina

Inga kommentarer: