C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 30 september 2011

{ Leilas nya bok på mitt bord }



Äntligen är den här! Fantastiska inspirerande miljöer och bakverk, i Leilas nya Hello Cupcake!

Idag har vi över 20 grader i skuggan här så jag och lilla söta A mumsade på Muffins och bläddrade försiktigt försiktigt i den söta boken.

Nu ska vi förbereda popcorn- och marsmallowskväll för prins N och kanske kanske får mamma o pappa ett litet glas rosé? Sista varma kvällen på terrassen, innan hösten kommer.

Önskar er en skön helg nu!

Kram / Lina


3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Åh Lina det lät underbart! Önskar dig en jättefin helg vännen!

Kram/Jes ♥

Min Svägerska och Jag sa...

Hej hej!
Ska bli roligt att få bläddra i den nya boken. Jag gillar henne mer och mer.
Hoppas allt är bra med dig.
Kram Linda

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej Jes, vad rolgit du hinner kika in.

Hej Linda, allt bra här, skriver snart till dig. :)