C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 26 september 2011

{ Danmarksresan - Villa Snekkersten del 3 }



Hej!
Tidigare har jag visat bilder från det vackra huset och B&B på Strandvejen i Danmark. Här kommer mer.
Mina bilder ger inte rättvisa. Jag lovar när jag återvänder till mitt favorit-B&B en dag så ska jag ta mycket bättre bilder så ni får se. :)
I köket står muggar och fat från GreenGate i rött. Jag älskar golvet.
Och i det stora vardagsrummet, eller där är 3 rum i fil längst med havet, där är det fullt av kuddar från GreenGate. Och såklart har väggar och snickerier vit färg och golven är vitsåpade.







Vårat rum en trappa upp hade så sött litet toalettbord med blommigt tyg och färska blommor i vas. Rummen har plädar och kuddar från GreenGate! Sötaste barnsängen vad bäddad och vi sov ljuvligt efter en lång dag på äventyr i den vackra stora gamla sängen. Precis utanför vårt rum var en stor terrass med stolar och blommiga kuddar. Där satt vi och njöt av sommarkvällen medan barnen sov. Så mysigt med havet intill och folk som flanerade förbi, tog ett dopp, joggade eller cyklade med sin hund. Morgonen efter så fick vi en underbart god frukost serverad i solskenet på den stora terrassen, med färska frukter, grekisk youghurt, kaffe och bröd. Bästa servicen och ett vänligt bemötande av personal och Henriette med familj gjorde vår första semesterdag så lyckad! Dessutom var där flera trevliga gäster på genomresa precis som vi.


Jag är så glad att vi hittade denna pärla när vi var på rundresa i Danmark.
Och när du bor här har du dessutom nära till både Louisiana, vackra Helsingör och min favoritstad Köpenhamn.

Mer om Villa Snekkersten här...

Kram / Lina

Inga kommentarer: