C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 19 september 2011

{ Danmarksresan - Villa Snekkersten del 2 }


Vy från vår fina stora terrass på Villa Snekkersten, Danmark.


Danskarna och i allra högsta grad Henriette har en så skön stil tycker jag. Här är en del av uteplatsen vid entrén.


Den härliga trädgården och stora terrassen från vardagsrummet.

Trädgården


Välkomnande hall, precis som om du kom hem till någon. I huset finns vackra trägolv, sköna möbler och gamla vackra fönster, för att inte tala om badrummen som var så fina.
Rutigt svart/vitt klinker, träpanel i vitt och porslin från Villeroy & Boch!

På vår dörr en trappa upp, satt en liten lapp till oss och hur rummet ser ut får ni snart veta....
Mer om Villa Snekkersten här.

Önskar er alle en dejlig dag!

Kram / Lina

Önskar jag hade hunnit med min foto- och bildbehanldingskurs INNAN resa så hade ni fått riktigt snygga bilder. En dag så... :)

Inga kommentarer: