C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 13 september 2011

{ Danmarksresan - Villa Snekkersten del 1 }


I somras när vi var i Danmark hade vi turen att få bo p
Villa Snekkersten Bed & Breakfast
som ligger på Strandvejen söder om Helsingör. Det ägs och drivs av Henriette Heegaard och hennes familj och jag bara måste få rekommendera detta tjusiga ställe! Om du älskar shabby chic och gamla miljöer med en exklusiv touch så är det underbart att få stanna över natten här. Se till att komma på eftermiddagen redan så du hinner njuta av terrassen, trädgården o havet. Det är lätt som en plätt att ta sig till något mysigt matställe i närheten. Gillar du vita hem med lantliga romantiska kuddar och porslin från GreenGate så älskar du Villa Snekkersten det kan jag lova. Det är så där mysigt slitet och det känns precis som att bo hemma hos någon.
Så här vackert är huset och entrén. Här kan du läsa mer om Snekkersten B&B.

Om jag en dag kommer kunna uppfylla min dröm om ett eget B&B (helst i Danmark då :))
så kommer det se ut nästan såhär hoppas jag!
:)

Varmasta hälsningarna från oss här i Stockholm till dig Henriette!!

Fortsättning följer...






(Foto: Lina)


Kram // Lina


1 kommentar:

Helena sa...

ÅH! Det ser helt ljuvligt ut!
Tack för fina kommentaren. Hur trivs du på nya jobbet?
KRam
Helena