C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 8 augusti 2011

{ Finfina barnkläder }




Passade på på rean tidigare i somras att fynda härliga kläder, bland annat detta ovan till min Lilla söta A.

Allt från Pomp de Luxe.
Snart kommer höstens kläder!

Önskar er en härlig kväll, vad ska ni hitta på? Själv ska jag klippa ner en låååång häck. Ujuj.

Kram / Lina

Foto: Pompdelux.se


2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Åh hatten var ju extra ljuvlig!

Min Svägerska och Jag sa...

Men så söta, dom skulle passa min sötnos. Undra om hon tycker det själv hahaha

Tack snälla för din kommentar. Visst ska man satsa på sin dröm och det gör jag hela tiden känns det som. Är inne på mitt 3,dje företag redan och det skrämmer mig inte alls. Men just nu vet jag inte var min ork finns. Mer om det en anna gång. Men visst vore det kul.

Du har inte vägen förbi Norra stockholm något? Vore kul med en kaffe :-)

Kram Linda