C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 9 augusti 2011

{ Brinja i Köpenhamn }





Jag älskar bloggen Brinja Köpenhamn och i förra veckan hade jag turen att träffa Brinja helt kort när jag var i Köpenhamn några dagar. Det var varma soliga dagar och Brinjas butik ligger på Islands Brygge och är HELT underbar! Älskar den.
Ni ser henne på kortet ovan och resten är från butiken även de. Fotot på Brinja ovan har inte jag tagit utan lånat från hennes blogg. Mer om Brinja här.
Just det, självklart handlade jag lite med, en fin vas i glas som ni får se en annan gång. :)

Kram, ha en fin kväll!

Lina



2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Mysigt!
Kram Linda

Brinja sa...

Tusind tak for de søde ord og link :-)
Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig forleden. Godt at høre i havde en god tur til københavn.
De bedste hilsner
Brinja