C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 27 juli 2011

{ Ta till vara sommaren }

Lilla söta A i vår lilla sjö på landet 2011 Foto: jag

Just nu försöker jag att bara vara.
Njuta av sommaren och ta till vara på tiden. Sommaren är ju bara nu liksom. Jag ska samla allt jag ser i en liten burk med lock och sen öppna den o njuta av den i höst. :)
Solen, kvällarna... Bad och sköna dagar.

Idag har jag hunnit göra alla grusgångar fina igen. Det var liksom gräs som tog över. Ser så prydligt ut, nästan för prydligt. Måste nog plantera nåt yvigt i kanten som får välla ut över gruset och skapa en ringlande stig istället... Ja så får det bli.

Vad gör ni, hur njuter du av sommaren?

Kram till er alla,
Lina

PS. Missa inte stora rean i butiken. Vi öppnar igen i vecka 32 men shoppa går bra ändå :)

2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Vad skönt det det ut. Jag älskar när jag kommer ner i lunket och kan ta dagen som den kommer. Har lite svårt med det annat :-) så mycket spring i benen...
Ligga på en filt med kaffe och lantliv är nog den nästa stunden.
Kram Linda

Att vara någons fru sa...

Vilken härlig bild. Och vad roligt att du hittade till mig - jag handlar ihjäl mig i din butik :) Gjorde nog till och med ett inlägg för inte så längesen om just den.