C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 21 juli 2011

{ Nyplockade blåbär och jordgubbar }


Farmors gamla tallrik, nyplockade bär och gräddmjölk till lunch. Sommar!
Framdukat på vaxduk från Mingla som finns i min butik. Och kan ni se den härliga mappen med logo från TUI/Fritidsresor? Yes. Pluggar destinationskoder mm inför min nya tjänst.
Jättekul o mysigt med semester men även pirrigt att tänka sig att jag snart är resesäljare på mitt favoritresebolag :) Iallafall på deltid. Har ju butiken också att hinna med :)

Kram till H&C, P&S och A&S på resa i Turkiet. Hoppas snart vi ses!

Kram / Lina


Inga kommentarer: