C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 23 juli 2011

{ Lastpallar är fina :) }


Hej!

Jag vet inte om jag visat förut hemma hos Helena som inte bor så långt bort från mig, vad fint hon gjort med en gammal lastpall.
Tål att visas igen, för nu har hon gjort så fint ute!
Mer hemma hos Helena med underbara bloggen af Nord här.

Lastpallen är från mig och tusen tack för den fina inspirationen goa Helena! :)
Hoppas vi snart ses igen, kanske tar vi oss en tur om vi hinner med till Keramikens hus.
Det vore himla kul.

Nu vet vi alla vad vi ska göra med gamla överblivna lastpallar.
Vill du med ha en pall så bara hör av dig, du kan ha tur. Vi får några över då och då här i vår butik.

Kram / Lina


2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Supersnyggt! Tänk vad man kan trolla av överblivna saker!

Kram Jes ♥

Min Svägerska och Jag sa...

Sååå snyggt tycker jag!
Kram Linda