C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 27 juli 2011

{ Gulligt halsband av blommor }


Idag bjuder jag på sött pyssel från Martha Stewart. Har du inte prästkragar kvar i din trädgård så kan man göra med andra söta blommor till grillfesten :) How to, finner du här.

Nu har jag jobbat och gått utbildning ett par dagar på Fritidsresor och lärt mig mer. Om ni visste hur roligt det är där!!

Vi ska passa på att vara lite lediga några dagar nu och hoppas hinna med allt mysigt som hör sommaren till. Strand, ljumma kvällar, gott rosévin ja ni vet...
Så ska vi göra fint i vår nya entré till huset med :)

Och tack alla ni goa som hör av er till mig. Visst var lastpallarna snygga i förra! Helena är så bra på att se det där enkla och ta fram nåt snyggt av det :)

Kram från mig denna underbara soliga dag!




1 kommentar:

Två systrar sa...

Hallåj! Hoppas du har det fint! Tittade in på bloggen för att titta runt och säga hej! =)Kram Charlotte