C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 21 juni 2011

{ Vara ledig och resa eller jobba med resor }



Foton från fritidsresor.se


Resa eller jobba med resor.
Jaaa.... svårt val va? Resa skulle många välja, eller hur?
Men om du fick ett jobb på ett resebolag? Skulle du tacka ja?
Det hände mig idag.
Har ett förflutet på charterflygbolag.
Har en nära vän som talat varmt om en tjänst.
Som kanske kunde bli min.
Med lite tur?

Idag fick jag ett mail från resebolaget.
Kan jag ha tur?
Och vore det kul?
Att sadla om och göra något helt annat än det jag är van vid?
Jag misstänker att det är kul. Jobba på resebolaget.

Ikväll ska jag fundera. Och kanske ställa några frågor om jobbet.
Jobbet på det däringa resebolaget.
Inatt ska jag sova. Försöka sova menar jag. Iallafall :)

Kram till er alla sommarfirare!

Lina

3 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

vad roligt, det blir mycket att tänka på.
Hoppas du får sova lite och rensa. ibland tänker man lite för mycket :-) iallefall jag.

Men visst är det smickrande att få ett erbjudande. Och bra att få tänka till om man är på rätt spår eller om det är dax att gå vidare.

Önkar dig en skön kväll och håller tummen på rätt beslut.
Kram Linda

Helena sa...

Vad spännande! ser fram emot att få höra vad du bestämt dig för.
Du är så välkommen så i sommar, efter v. 28 jobbar jag varje tors, fred och lördag. Jag ska försöka hinna med att ta en sväng förbi dig. Förresten om jag är ledig på måndag, får jag komma förbi dig på förmiddan då?
Kram
Helena

Melissah sa...

I just discovered your lovely blog. I'm just new into blogging this year & have just finished off my own daily blog on fashion, food, travel & interior design.
http://scrapbook-melissah.blogspot.com/
I had a lot of fun putting it together maybe you would like to check it out if you have a spare minute.
x
Melissah