C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 15 juni 2011

{ Smygpremiär för C'est la vie Gårdsbutik }


Hjärtligt välkomna på smypremiär av vår lilla gårdsbutik imorgon torsdag kl 13-15
Vi huserar i den gamla bagarbodens övervåning på Grödingevägen 21, Tumba Gamla Villastad.
Sortimentet är ett urval från nätbutiken. Inte allt får plats :)

Alldeles jättevälkomna att kika in - den som har vägarna förbi!

;)

Nästa tillfälle vi har öppet är måndag den 20 juni kl 13-15.

Kram / Lina



(Foto från Olsson Jensen. Ljuskronan sålde slut igår, vita fotoböcker finns (grå är slut), kuddarna är även de slut men en stol finns kvar!)

2 kommentarer:

Längtans Hem sa...

Oooo, önskar att jag var närmar så jag kunde komma och hälsa på och få en massa inspiration!

Ha en hääärlig premiär!
Stora kramen!

Min Svägerska och Jag sa...

Ååååå vad roligt, grattis! Så spännande det låter.
Vad jag önskar att jag kunde komma. Jag har tyvärr hela dagen inbokad redan med jobb och det är slutspurten innan semester. Hoppas du har öppet i sommar så jag kan ta mig en egen liten resa till dig. Vore jättekul att träffas.

Jag såg att du inte kunde kommentera på vår blogg. Jag fattar inte vad det är för fel :-(
Så synd! Jag har skickat min mailadress till dig såå vi kan hålla kontakten på fler sätt:-)
Kram från gråa moln i Åkersberga
/Linda