C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 1 juni 2011

{ Nybakat och helg och LAGERRENSNING i butik }


Brödet igår blev supergott!

Ikväll blir det till att grilla i det fina sommarvädret. Skulle regna idag , men det kom bara en kort skur. Så jag måste ut o vattna mina nygödslade växter också, typ 40 meter rosenhäck... hualigen!

Får se om vi far till sommartorpet i helgen eller kanske gör vi en Danmarkstripp....
Vad ska ni göra?

Missa inte vårens stora LAGERRENSNING I BUTIKEN!


Önskar er alla en skön långhelg!

Kram
Lina

3 kommentarer:

charm design sa...

ÅÅÅ så deilig det brødet så ut.....
Vi skal nyte helgen hjemme i det fine været.Håper på å få gjort litt hagearbeid.
God helg

Min Svägerska och Jag sa...

Vad gott det såg ut med bullarna. Vi ska göra en bufféfrukost här hemma idag (ett önskemål av dottern) så jag funderar på om vi skulle testa ditt.
Här är det en jättelugn helg, vi ska bara njuta och vara hemma. Endast spontana saker kommer in här. Underbart.

Kram Linda

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej Linda, jag har föröskt skriva i din blogg du har så fint i dina odlignar men det funkar inte. hoppas du ser detta. Vi hörs! Kram Lina