C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 27 juni 2011

{ Moi - Resesäljare }

Hej på er! Hur har ni haft det?

Midsommar var så härligt.
Hela familjen var med goda vänner i Fristad utanför Borås. Vi åt gott och njöt av lite lantluft.
Mer om det en annan dag.

Här en härlig film från mitt resebolag, där jag snart säljer resor. Kanske kommer vi höras om du ska ut o resa med Fritidsresor framöver? ;)

Visst blir man lite sugen?

Fler filmer från Sicilien, Italien hos Fritidsresor

5 kommentarer:

Längtans Hem sa...

Men grattis, vännen!! Har du med fått jobb?! Inte för att du inte har ett redan men, ja, du vet vad jag menar! Vad händer med webbutiken då??

Jag börjar på mitt nya jobb den 22/8, det ska bli såå skönt!

Ha en häääärlig vecka!
Kram!

Min Svägerska och Jag sa...

Vad roligt att höra om ditt beslut. Grattis. Jag kommer absolut tänka på dig om jag ska ut och resa :-)
Men vad händer med ditt egna nu?
Kram Linda

Lina ♥ C´est la vie sa...

Jag fortsätter som vanligt med butiken. Kunde bara inte låta bli att tacka ja till det roliga jobbet. :)
Kan hända jag inte utökar sortimentet utan håller mig till några väl utvalda leverantörer och färre men ännu finare saker? Jag vet inte än :)

Grattis Ia till nya jobbet och tack för grattiset själv.
Och tack Linda :)

Ha en fin sommar,
kram
Lina

Familjen i Uttran sa...

Men, vad spännande!!! Har du semester nu, skulle gärna ses någon dag och få höra mer :)

Kram Ida

Jes/Vita villa vila sa...

Men ÅÅÅ vännen vad roligt & spännande att sadla om lite och prova något nytt!!! Jättekul tror jag. Strot GRATTIS till nya jobbet!

Varma lyckönskningar!

Kram Jes ♥
Ps!
Jag ringer snart och bokar ;)