C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 20 juni 2011

{ Härlig helg och skön ny sommarvecka }


(lite korgar och zinkbaljor finns i gårdsbutiken från bl a Bloomingville. Trädgårdsbollar i cement och krokar Baroc)

Ojoj vilken helg!
Härlig sommarfest kombinerad bröllopsfest hos goda vänner på Färingsö. Träffat massa goa människor och haft så roligt! Första barnfria kvällen på länge. Tack Farmor!


Och oj, igen! Den fina tavlan med vintage-hästen från Miljögården (vår nya leverantör i butiken) tog slut redan igår kväll. Vilken tur att vi fick leveransen från dem redan imorse. Vi hoppas den kommer åter i höst till er som redan frågat om den. De andra nyheterna finns ett fåtal ex kvar idag måndag. Kuddarna i lantlig fransk stil, de söta väldans jätteäktaliknande buxbomkransarna och de underbara Prins Grodorna :) Och så har vi äntligen några vackra kronor med fat i lager!

Passar på att tacka alla som kom ut hit o handlade när gårdsbutiken hade smygpremiär. Då var det sol och sommar - men vi trotsar regnet idag och öppnar igen kl 13, så skynda hit innan kl 15 för att se lite nya godbitar :)
Välkommen....

Och så köpte jag in vackra rospyramider i trä. Grönmålade att sätta mina vackra rosor mot i sommar. Vår honungsros blomstrar och doftar som aldrig förr mot husväggen. Och min söta Raubritter ser allt mer vildvuxen ut. Ska visa någon dag när solen kikar fram igen :)

Önskar er alla en ny härlig vecka!

Kram / Lina


Inga kommentarer: