C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 12 maj 2011

{ Små små söta... }



Idag fick jag en så söt liten minibukett av prins N när han kom hem från dagis. Blommorna skulle absolut ligga i en liten keramikform som kallas Liten Kaka. Det blev gulligt. Man önskar man kunde stoppa tiden när de säger sådär gulliga saker som att "De här mamma - de är till dig"...

Soliga kramar,

Lina

2 kommentarer:

catarinah sa...

ÅÅÅÅÅÅ så sött!!! Dom där buketterna glömmer man aldrig! Nu får jag tjusiga grejer från blomsteraffären när det är något, speciellt av min son nummer 2, men de första buketterna har aldrig vissnat där långt inne i hjärtat och är väl så fina! Njut!

Min Svägerska och Jag sa...

Dom bästa blommorna, eller hur?

Kram Linda