C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 4 maj 2011

{ Kryddat }








Ikväll är det start för IKEAs Kryddstarkt! Snygga fåtöljer och krukor och så detta kuliga bord med lock och förvaring.
Heter Agust och kostar 399 kr.




Åh så jag önskar jag hade tid och råd att shoppa loss idag!
En sån snygg väska ska jag köpa nästa gång jag är där iallafall, jag är trött på mina blå gamla IKEA-kassar jag kånkar grejer i på mitt lager :) De nya färgglada heter Avig och är hela 50% större och kostar bara 19 kr :)


Perfekt!

Kram till er


Lina

PS Bilderna har min favvostylist Sasa Antic tagit. Såg honom på TV häromsistens och ni har tidigare läst om honom här på bloggen. Han köpte ett så fint skåp från min butik.


1 kommentar:

Helena sa...

Tack goa du för din fina kommentar :) Ja det skulle vara superkul att träffas för den där fikan. Just nu är livet lite körigt fram tills skolans slut, så det är svårt att komma loss så där på dan. Men så fort skolan är slut så har jag ett lååååångt sommarlov. Då funkar det nästan vilken dag som helst :)
Kram
Helena