C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 6 maj 2011

{ Fredag och nyshoppat :) }

Jag var för långsam! Innan kl 11 var alla stolar slut. Haha jaja...




Men jag hann få med mig det andra jag så gärna ville ha med mig... Brickbordet Agebo med stativ som är hopfällbart med bricka som går att hänga på väggen om man inte har plats alltid... och så den snygga turkosa 20-talsinspirerade lampan Algryt med fransar och till sist korgen i turkost som ni ser på brickobordet! Bilden lånade från IKEAs blogg och fotat av Sasa Antic!


Har du haf tturen att få köpa hem någon av stolarna? Var rädd om dem! :)


Önskar att ni alla får en solig och varm helg!
Kram Lina



Missa inte sista dagarna med 15% rabatt i butiken! Ange koden flytt0429 i kassan.

Utlottning av två skönhetskit från Björk & Berries pågår på
FACEBOOK (klicka) i ett dygn till! :)










2 kommentarer:

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Det är så snyggt med turkost!

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en skön söndag!

Anonym sa...

Hej!
Jag har köpt den turkosa stolen, den turkosa franslampan och brickbordet. Nu ska jag flytta och sakerna ryms tyvärr inte. De är knappt använda då alla är nyköpta. Finns intresse att köpa något av det tro? Ring isf mig på 070 255 89 29 eller mejla på julia.wiberg@gmail.com