C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 12 maj 2011

{ Drömmar om uterum... }







Oj vad tiden går fort. En vecka sedan jag skrev...
Vi har byggt om i vårt lager och det är inte klart helt, ännu. Men det blir bra! :)

Drömmer om ett härligt uterum och det här var inte så dumt. Drömma kan jag ju alltid.

Verkar som solen gömmer sig bakom dis på himlen... några droppar regn skulle göra gott för mina nyplanterade rabarber och annat smått. Men snälla bara lagom regn sen vill vi ha sol och värme ... igen :)


Kram Lina

bilder från Country Living och E. Roeherig

1 kommentar:

catarinah sa...

Visst är det snyggt...suck. :)