C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 30 april 2011

{ Valborgsmässoafton }

Oj en hel vecka nästan har gått! Här har varit fullt upp. Flyttar lagret till en större yta för att få lite mer plats runt mig. Du vet väl vi har 15% på hela ditt köp just nu i butiken? Ange koden flytt0429 i kassan. (det ska vara en nolla innan fyran)
Till butiken...


Hittade en gammal bild på några koppar som varit min farmors. Jag tog den när vi var i torpet i mars. De är så söta.

Önskar er alla en toppenkväll!

Kram
Lina




2 kommentarer:

Charlotta Ward sa...

Hello! Just discovered your corner of the blog world.
I am Swedish though have an Australian keyboard which makes it easier to type in English - hope ok. x

Loving these cups. Have been hunting around for a set just like this. So hard to find so hang on tight to your beautiful one.

Off to explore other posts now. Such a lovely blog.

x Charlotta

Love.it.like.Lulu sa...

Oh so beautiful! I have just found your blog and really am in love! Stop by and say hi sometime, and if you like please do follow :)

Sar xx