C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 19 april 2011

{ Påskfina Cupcakes }

Idag firar jag, prins N och lilla söta A påsklov och har bakat lite Cupcakes från Leilas kokbok.
Jättesmarrigt!


Tyvärr.

haha

Fina formar finns i Butik C'est la vie.

Ikväll hägrar en långpromenad med grannen och förberedelser för ommålning i vår gamla bod som rymmer butikens lager.




Hoppas ni med får en härligt solig kväll,




Kram
Lina

2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Mmmm vilka goda muffinsar.
Hoppas du får en härlig promenad. Själv gick jag och kollegan 1 mil vid lunch. Hoppsan vad träningsvärk jag kommer ha imorgon :-)

Kram Linda

Melissah sa...

I just discovered your lovely blog on bloglovin. I'm just new into blogging this year & have just finished off my own blog on fashion & interior design.
http://scrapbook-melissah.blogspot.com/
I had a lot of fun putting it together maybe you would like to check it out if you have a spare minute.
x
Melissah