C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 25 april 2011

{ Påsk och gott }

Idag bakar vi sockerkaks-muffins och njuter hemma av vårvärmen i vår trädgård. Helgen har varit fylld av vänner och god mat och inte minst godisgott :)
De söta formarna som håller formen i ugnen och behåller fina färgen trots ugnsvärmen kommer från House Doctor och finns i min butik.


Ha en toppenfin dag!


Kram / Lina



3 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Hej hej!
Hoppas du haft en härligt påsk och njutit av solen lika mycket som jag.

Och visst har det blivit lite mycket mat ;-)
Kram Linda

Helena sa...

Hoppas du får en riktigt bra helg du med!
Kram
Helena

Min Svägerska och Jag sa...

Hej igen,
Vill bara önska dig en härlig Valborg. Hoppas det blir massa god mat och trevligt sällskap precis som här.
Vi hörs snart igen,
Kram Linda