C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 13 april 2011

{ Moraklockans förvandling }






Det var en gång en ledsen och sårad gammal Moraklocka som hittade hem till mig. Nu blev den vit och fin och såldes till ett helt nyöppnat café på Kungsholmen. På Fridhemsgatan hittar du Frida & jag - ta en fika och smarrig surdegsmacka, kanske invid min klocka :)

Kram
Lina

4 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Så kul! Och så vacker den blev. :D

BBQ VILLAGE sa...

Vad fin den blev förstår att cafeet ville köpa den ;)

Kram F

Essay_writer sa...

just keep it!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,
Vad kul!! Måste jag ju bara göra nästa gång jag är i Stockholm!

Kram Jes