C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 7 april 2011

{ Lånegarderoben - underbar idé! }


Bor du i Stockholm så kan du nu ta del av den förtjusande idén: Lånegarderoben

Låna plagg istället för att konsumera i all oändlighet. De finns i Midsommarkransen bara en liten färd på 10 min från City.

Tanken är att du lånar kläder precis som du lånar böcker på ett bibilotek. Man kan låna 3 plagg i upp till 3 veckor.


Funderar genast spontant... Kan man köpa plaggen om man fäster sig vid en kreation mån tro? Passa på att sticka dit på lördag (9 april) vettja för då har du möjlighet till en härlig Klädbytardag!

Hitta till Lånegarderobens hemsida här.


Kram Lina

(foto lånat av Lånegarderoben)

1 kommentar:

Essay_writer sa...

I agree. Borrow than consume a lot ;D