C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 12 april 2011

{ Björkriskransar till påsk }







Virade ihop några kransar häromdagen av allt björkris jag krattat ihop.


Några ska sitta på dörren och någon ska få vara med på matbordet till påsk.
Fast vart tog fina vårvädret vägen, brrr 3 plusgrader nu denna morgon. Iiiiih.




Kram
Lina

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh! vad fina de blev! inga kransar har det blivit för min del, däremot har jag lyckats sy ihop en kudde.
det var det där med tiden igen :)
Kram
Helena

Min Svägerska och Jag sa...

Vad fina dom blev, själv har jag ingen talang för det alls. Har svårt att se hur mitt ris kan bli så snyggt hahaha

Krattade i söndags så jag hade så ont i armarna. Men snyggt blev det. Synd att det är så kallt bara, jag skulle njuta mer av att se vår nystädade tomt med en kopp kaffe ute istället ifrån fönstret.

Kram Linda

Essay_writer sa...

lovely photos