C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 30 mars 2011

{ Underbara idéer - till påsk }

DIY här... DIY här...
DIY här...
Idag kom en fantastiskt inspirerande och underbar tidning i min brevlåda. Den var något alldeles extra för alla som älskar DIY och pyssel! Underbara idéer är ett nytt magasin från Drömhem & Trädgård, spring och köp nu på momangen vettja ;-)

Medan jag sitter här och barnen sover och jag väntar på att min käre make ska komma hem från en jobbresa i Prag (förra veckan var han i Parma i Italien, gissa om jag var avis?!) så hittade jag så sött påskpyssel från Country Living. Bilder och tips direkt från en rykande färsk hemsida hos Country Living. Kram / Lina


2 kommentarer:

Helena sa...

Låter som en tidning precis i min smak, tack för tipset :)
förstår att du var aningen avis, det skulle jag oxå vara :)
Hoppas allt är bra
KRam
Helena

Essay_writer sa...

lovely idea