C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 23 mars 2011

{ Odd Molly färger...}





Några av de snyggaste plaggen från Odd Mollys Spring tycker jag... jag blir inspirerad av dessa tyger och färger. Vill börja måla om och bygga om hela huset och kanske göra kuliga festliga lampskärmar och kuddfodral - idéer föds av all sköns ting som inspirerar i vardagen. Men om jag ska sy, måste jag nog 1. lära mig sy, 2. köpa en symaskin?! :-)

Själv har jag en klänning och en blus som inte alls är årets modell, men som jag valt för att jag älskar dem. Gillar du Odd Molly?

Kram / Lina


bilder lånade av oddmolly.se

3 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Vilka fina färger, jag håller med.
oddMolly är en favorit hos mig, har inte mycket men älskar varje plagg. Och tröttnar aldrig på deras klassiska kofta/kavaj som jag har i grått. Men det är mer vinter över den, och vi vill ju ha vår. Eller hur?

Är på jobb nere i Ystad och såg tussilago. det är att njuta det.
Kram Linda

Kari sa...

Odd Molly var en favoritt hos meg. Nå synes jeg kvaliteten har blitt dårligere og "alle" har dem nå.

butiken sa...

-> Kari
Hej! Hmmmm ja jag kan hålla med dig att det är tråkigt när det känns som om alla har samma kläder. Eller det är väl snarare ett visst gäng som har dem på sig. :)
Jag är så glad över mina två plagg jag redan har och bryr mig inte så mycket om märken/trender utan köper det jag gillar. Som de flesta andra gör antar jag. Om kvalitén är sämre nu vet jag inte, för jag har bara ett par plagg från tidigare säsonger. Och finge jag ha dem i min butik skulle jag nog helst vilja välja ut de plagg jag själv gillar mest och strunta i vad som säljer mest :)
T ex gillar jag inte alls klänningarna i plysch som så många gillar! Jag tycker de är jättetråkiga. Knäpp som jag är haha.

Ha nu en fin dag!
Lina

PS ett märke jag älskar annars är Noa Noa!