C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 16 mars 2011

{ Måleri Målera Måleralla tralla }





Jag målar.
Fula stolar i ek blir grundade. Ska få nya kläder.
Fult trasigt skåp i mörk björk blir grundmålad inför förvandling.
Ska skåpet få bo i mitt kontor, eller stå i vardagsrummet eller kanske bli barnens?
Ja det vet i sjutton.
Kram / Lina



6 kommentarer:

Inrednings Companiet sa...

Hi,hi...... vi får se hur länge jag orkar hålla på innan jag får ett psykist nervsammanbrott.

Hoppas affärerna går bra och att du mår bra. Har du kontakt med Karin?

Kram Lotta

Hemma på Landet sa...

Så fint du gör.:-) Kram Stina

Hemma på Landet sa...

Hej igen du raring!

Jo, golvet har vi i hela övervåningen och det är ett klickgolv från ByggMax. Ett jättebra golv och väldigt lätt att lägga. Rustik Ek heter det.
Väggfärgen ska jag kolla.
Återkommer under dagen.
Kram Stina

Hemma på Landet sa...

Nu så...

Det är ju lite speciellt på den där väggen i allrummet.
Först är den målad med en ljusfärg med gruskorn i för att få väggen att se ut som murbruk. Efter det så är den övermålad med en grå färg som heter...

Nordsjö Sandtex V
Akryl Fin By 13 50250

Kram Stina

A House With A View sa...

Oj vad spännande! Kommer nog bli helfint!!

Önskar dig en fin fredag!

Kraaaaaaaaaaam aka

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,
Åh vad mysigt att måla!!! Ser fram emot resultatet ♥

Stor kram Jes