C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 4 mars 2011

{ Ice fishing }


Idag har vi fiskat på isen. Barnen trodde att alla fiskarna satt fastfrusna i färdiga isblock, så vi skulle såga ut dem. Precis som i Pettson och Findus. :-)
Ingen fisk nappade.
haha
Skönt med lite ledigt på sportlovet. Och soligt väder!

Kram / Lina


2 kommentarer:

Längtans Hem sa...

Ha ha ha!! Superbra! Ja, men vem vet! Om man inte frågar så får man inte veta om fiskarna sitter fast! Jonton hade säkert gjort samma jämförelse om vi hade haft någon sjö att pimpla på!

Om man bara har fint väder är det ju superhärligt att sitta där på isen!
Här är det mest grått och tråkigt just nu, Skåneland visar sig inte från sin bästa sida...
Fast eftersom nästan alla i familjen är sjuka eller har varit iaf, denna veckan, så gör det inte så himla mycket, vi får ju vara inne med gott samvete iaf!

Ta hand om er och stor kram!

Min Svägerska och Jag sa...

Härligt det låter. Jag har inte pimplat på många år.

Trevlig lördag.
kram
Linda