C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 10 mars 2011

{ Glada färger från Designers Guild }









Glada sköna tyger från Bemz och Designers Guild. Älskar det svartvita tyget men skulle gärna vilja våga ha pallar i det gula! En kul vår med många fina tyger. Synd bara att jag inte har nån IKEAsoffa. Hmmm.

Heja Bemz!

(Om du vill se bilderna större så klicka på dem)


2 kommentarer:

A home far away sa...

Hej, jag följer faktiskt bara Aftonbladet i dag...och har varit ute hela dagen tills nu. Så dags att uppdatera sig lite känner jag.

Fruktansvärda krafter Moder Jord kan åstadkomma med så mycket förstörelse. Hoppas bara att inte alltför många mister livet...
Kram Gunilla

Min Svägerska och Jag sa...

Jag älskar vitt och ljust. Har aldrig sett mig som någon färgstark person i inredning men visst blir jag sugen på färg när jag ser dessa härliga bilder.
Trevlig lördag önskar jag dig
Kram
Linda