C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 20 mars 2011

{ Vackert med vintage och vackra lådor från House Doctor }




Åh vilken fin helg vi har! Sol sol och åter sol. Underbart.

Har målat klart stolarna i svart.
Nu återstår att planera vad de ska få för ny klädsel i sitsen bara.
Och så ska det stora matbordet få ny färg med.
De vackra smyckeskrinen med utagbar inredning (så de kan användas som vanlig låda) från House Doctor och den snygga boken Vackert med vintage läggs ut i butiken i dagarna, håll utkik och ha en härlig söndag alla!
Kram / Lina
PS den nya turkosa färgen på skåpet skymtar även på bilderna ovan.


2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Spännande med allt måleri. Jag ser fram emot att se resultatet sedan.
Kram Linda

Nanna sa...

Har inte varit inne här på några dagar och oj vad mycket fint du hade att bjuda på! Inspiration!!! :)
Fick dina barn se någon sessa? :)