C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 21 februari 2011

{ Underbara bloggaren Brinja }








Vad ska man säga?
HELT fantastiskt designat!
Brinja bor i Köpenhamn och hon fick mig att ramla av stolen med sitt hem i "miniature". Jag är sååå impad!
Och fotografierna är så fina!
Vilken otrolig förmåga!
Här kan du läsa o se mer!

Önskar er alla en fin ny vecka.
Själva ligger vi i vinterkräksjukan här... Brrrrr.
Kram / Lina



2 kommentarer:

Brinja sa...

Tusind tudins tak for de fine ord. De varmede på en ellers kold og trist tirsdag :)

Paris in Pink sa...

Beautiful interior photos. By the way, your blog is beautiful. Love the design and all your wonderful photos. Hugs from Paris xoxo

Camille @ Paris in Pink