C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 21 februari 2011

{ Mingla i min butik }


Foto Mingla
Underbar svensk design
Mingla
har gjort entré i min butik!
Det klassiska blommiga mönstret nu i lager i rosa och ljusblått.
Förkläden, vaxdukar, underlägg/skärbrädor med mera. Skärbrädorna har två sidor, en Tweedmönstrad i avvikande färg och en blommig. Vi har dem i två blommönster :-)
Välkommen in här....












1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej sötaste Lina,

Stort tack för dina alltid så fina kommentarer hos mig!! Jag blir verkligen jätteglad!

Vilken underbar läsning och inspiration det fanns här ♥ kikar snart in igen!

Kram Jes