C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 23 februari 2011

{ Hemma just nu }

Vas köpt på Zetas Trädgård och litet fat från Indiska. Kuddarna känner ni nog igen från HM Home. Den sandfärgade blommiga/rosiga kudden som skymtar lite lätt, är från Olsson & Jensen och finns i butiken.

En bit av det nya köket, det vi kallar köksön. Vi rev aldrig någon vägg, det får bli i framtiden. Men golvet är lagt och alla underskåp är på plats. Nu återstår att fixa kakel, pärlspont, och överskåpen :)


Ha det gott!



Kram / Lina




4 kommentarer:

Helena sa...

Vad härligt det ser ut! sån harmonisk färgskala i vardagsrummet.
Sköt om dig och hoppas att ni är friska nu
Kram
Helena

Josefine sa...

Hittade din fina blogg idag! Mycket inspiration och fina saker! Hit kommer jag komma tillbaka!

Ha en fin helg!

Kram Josefine

Jes/Vita villa vila sa...

Ser underbart ut vännen!

Hoppas du får en kanonhelg!!

Kram Jes ♥

Helena sa...

Ville önska dig en bra helg du med. Vad gäller det du frågade så blir jag bara glad om du vill ha samma lika. Men återkommer lite senare om vad det är förinställningar och så. Kommer ha fullt upp i helgen och nu är största killen magsjuk. Vabbat en vecka, en kompis kallade februari för vabruari och jag håller nog med :)
Sköt om dig nu och ha trevlig kväll
Kram
Helena