C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 9 februari 2011

{ Sanna Lindström - designer }

Grand Central
Plywood Chandelier
Torso hylla
A-serien


Hej, om någon har missat det så pågår
Möbelmässan för fullt. Min svägerska,
designern Sanna Lindström
är såklart där på Ung 8 utsällningen.
Åh vad jag önskar mig både barnmöbeln, lampan , hyllan och bordet!
Snygga va?
Sanna och hennes co-producer fick massor av uppmärksamhet redan på Milanomässan. Kanske har ni sett dem i Residence eller de stora dagstidningarna :-)

Kika in här för att se hennes olika projekt!
Alla bilder lånade av Sanna Lindström.

Tillägg: Åh Sanna (och Sigrid!) vad kul jag såg er just på TV4 Nyhetsmorgon!! Vad bra du pratade!! Du är en STJÄRNA!
Och så snygg på TV! :)
Spelade in o måste visa barnen.

2 kommentarer:

Nanna sa...

Så kul att ännu en svensk designer kommer i centrum internationellt! Sweden rocks! Hon är ju grymt duktig!

Helena sa...

Vad häftigt! Sanna har jag haft som inredningslärare :)
Vad sjukt vad världen är liten
KRam
Helena