C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 11 februari 2011

{ Fotograf Martin Botvidsson - en idol }


Idag vaknade jag långsamt. Trött när det är fredag. Kikade ut och såg att bilarna var borta, helt begravda i snö! Jaja bara att skotta eller?

Den som gjorde min morgon och gjorde mig superglad just idag var min vän, idol ;-) och fotograf, Martin Botvidsson. Han ställde en fråga som bara en idiot skulle säga nej till. :-)
Han ville fota lite inredning helt enkelt.
Äntligen!
Åh jag är så glad att han frågade just mig!
Vill du njuta mer av hans fantastiska fotografier,
om du inte redan gjort det, så måste du rusa in här och här.
Det måste vara helt fantastiskt att ha det jobb Martin har.


Önskar er alla en fantastisk och snöig (?) helg!!

Kram / Lina

1 kommentar:

charm design sa...

Så heldig du er.Det er jo en ære og få besøk av en "ordentlig" fortograf.Håper vi får se bildene.
Klem