C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 7 februari 2011

{ Dagens GI-lunch }

Hej vänner,
Hoppas ni haft en skön helg! Själv har jag varit sjuk men nu mår jag prima igen.
Till lunch idag blev det rökt lax med pepparrotsost, och en hemmalagad skagenröra ovanpå avokado bredvid vita färska sparris. Till det isvatten med frysta hallon i.
Idé från recept.nu och boken 6 kilo på 6 veckor med bl a Ulrika Davidsson.
Riktigt gott, även för dig som inte äter ren GI-kost :-)
Kram / Lina
foto recept.nu

1 kommentar:

It's a house sa...

Åh det lät och såg galet gott ut! Här hemma blir det något så gammaldags som köttsoppa till middag i kväll =)